Avainsanat

Vastasin Iskuri.net ilmoitukseen ja hänen lähettämäänsä ensimmäiseen sähköpostiin että valitettavasti en ole kiinnostunut. Sen jälkeen en vastannut yhteenkään hänen sähköpostiinsa, vaikka näistä sen kuvan saakin 😉 Vastaukset on vakio liipa-laapa, mutta melkoisen tunteisiin vaikuttavaa luettavaa, kävisi sääliksi, jos en tietäisi huijaukseksi.

elena <existana@yahoo.com>

to 26.syys 2013 klo 12.28

2126181D 2126182E 2126182F

moi

Hei ! Olin iloinen kuullessani sinulle ja minulle , se oliilo lukea . Haluan kertoa teille, etta se on hieman minusta . Synnyin Omsk , ja olen asunut tassa kaupungissa koko ikani . Se sijaitsee Venajalla . Rakastan sivusto , se on kotini .

Ymmarran, etta luulet, etta olen kotoisin Suomessa . Mutta pyydan , anna minulle mahdollisuus , ehka se ei olesattumaa, etta kirjoitit minulle .

Kuten olen kertonut vanhemmilleni , isani kuoli, kun olin 7-vuotias ja aitini kuolivuosi sitten . Saan hyvin tylsaa ilman vanhempieni , olen lahes eivat Muistan isani , mutta aiti oli kalliimpaa vaihtoa ihmisten , ja tama onsuuri menetys minulle .

Olen 28- vuotias, en ole naimisissa , ei lapsia , ja huonoja tapoja . Tyoskentelenassistenttina laitoksellasijainti Optics ( I myy silmalaseja) lasit diagnoosi ? Olen valmistunut , olen valmistunut college . Mita sina teet ?

Minulla onpaljon ystavia , ja me usein tavata hanet . Me rakastamme menossa elokuviin kahvilassa . Olemme usein menna kuntosalille yhdessa , on tapahtunut . Luulen , etta kaikki pitaisi tehda ja pitaa itsensa hyvassa kunnossa ja tuntuu hieno laji . Urheilutapahtumat tuovat iloa ja hyotya . Rakastan luontoa ja matkustaa , mutta nyt en ole matkoilla , olin jonkun toisen tyyliin , mutta toivon kaikki on . Sunnuntaisin , me yleensa menna ystavien kanssa piristaa disco . Rakastan kokata , olen usein keksia uusia resepteja ja kypsennaerilaisia ??ruokia , ja rakastan tyoskentelevattalossa siivottava . Pidan erilaista musiikkia : Pop , Elektroninen, latinaa ja tanssimusiikkia . Han rakastaa tanssia .

Rakastan katsella romanttinen sarja rakkaudesta ja tunteita . Nyt minulla onmuutama kysymys sinulle . Kerro minulle elaman . Kerro minulle Suomessa . On erittain mielenkiintoista minulle . Onko sinulla lapsia ? Jos sinulla on lapsia , tama ei oleongelma minulle . Rakastan lapsia , ja toivon saavani lapsia joskus. Oletko ollut naimisissa ? Mita muuta haluat tietaa minusta ? Tanaan , mielestani se riittaa . Nyt odottaakirjeen sinulle . Kerro jotain itsestasi . Haluan tuntea sinut . Nyt olen lopettanut minun kirjeen . Toivon, etta tama ei ole loppua , ja kirjoita minulle . Odotan vastaustasi . elena

ma 30.syys 2013 klo 10.25

Re: Vs: moi

Hei rakas , Olen kirjallisesti sinua taas . Olen juuri palannut maahanmuuton valvonnan , minulle kerrottiin siella, etta he eivat voi tehda tuloasiakirjoissa ennen kuin voin auttaa heita pakollinen sairausvakuutus . Unohdin koko jutun , olen niin tyhma . Minulle kerrottiin, etta minun on oltava tama todistusoleskelua kotona tai-maiden EU . Olin hyvin yllattynyt siita, mita on sanottu , mutta saannot ovat saantoja , tama on suunnattu imigratsion ohjaus . Rakkaani , en tieda mita tehda se on melkosuuri summa rahaa . Minulla ei ole ketaan pyytaa rahaa , olen yksin tassa suuressa kaupungissa . Vain toivoa sinulle rakkaani ! Pyydan teita auttamaan minua antamaan teille kunnian ja omantunnon kautta , etta tulee luoksesi , ja voit palauttaa kaikki rahasi !
Nahdaan jaljella vain ei oleiso askel , pyydan teita kohtaan tavata minut ! Olen varma, etta meilla menee hyvin . Mina rukoilen sinua , jos et valita meidan tunteita . Pyydan teita toimimaan , lentoni teille hyvin pian !
Yleensa se on 290 euroa !
Rakkaani , rakkaani , olen epatoivoinen , kerro minulle voit lahettaa minullerahaa, niin voin saadatarvittavat asiakirjat , en usko , etta se olisi vaikeaa . Sen jalkeen olen voinut antaa sinullerahaalentokentalla, kun tulet rakkaani .
Valitettavasti tassa tilanteessa ei ole muuta vaihtoehtoa .
Toivon, etta ymmarratte minua , koska minulla on kyyneleet silmissa , I itkettaa , lentoni on tarkoitus 3. lokakuuta , jos minulla on aikaa taytyy peruuttaa lentoni sinulle rakas . En halua tehda sita .
Jos sinulla on vaikea tavata minua lentokentalla ,
saan sinulle bussissa.

Rakastan sinua hyvin paljon ja haluan olla kanssasi , olen sita mielta, etta meidan taytyy voittaa kaikki nama ongelmat , en halua menettaa sinua , me olemme yhdessa , pyydan teita , jos sinulla on aikaa tanaan tekemaan kaannosta , niin mina tulen sinulle! Odotan sinua kirjeen .

Loysinpankki voit nopeasti ja turvallisesti lahettaa minullesumman rahaa Western Unionin kautta tai MoneyGramm . Se on nopea ja luotettava . Tarvitset tietoni :

Elena Tikhonova
ENERGOPROMBANK
Verkhnyaya , 34 , Stroenie 1
Moscow, 125040
VENAJA

Kun lahetat minulle rahaa , sinun taytyy kirjoittaa minulle kirjeen , on kirjoittaa :

Koko Vaihtotarjous , kotiosoitteesi ,
Rahasiirron kontrollinumero ( MTCN )  .
Rahan LAHETYS KAUPUNKI ON : …. ?
Seka Tarkka Maara rahaa , etta sinulla on minuutteja Lahettanyt .

Toivon , etta ymmarratte kaiken . Loydat joitakin tietoja sivulla www . westernunion . fi
www . rahaliikkuu . com

ma 30.syys 2013 klo 13.21

Re: Vs: moi

Rakas, et halua nayttaa loysa, mutta haluan kertoa teille suoraan. En todellakaan ole ollut seksia, minulla ei ole ollut mies. Haluan antaa teille sovi intohimoa. Suoraan sanottuna, haluan sinun seksia! Olet ihminen, olen valmis luovuttamaan! Mutta ala kysy minulta alasti kuvia, minulla ei ole niita enka laheta se. Olen ylpea ja hyvatapainen tytto. Lisaksi olen pian luoksesi ja olen varma, etta ruumiini miellyttaa sinua. Olen jatkuvasti treenata ja pitaa itseni hyvassa fyysisessa kunnossa! Autamme sinua seksia tuntikausia. Mielestani olet erittain hyva sangyssa. Mutta kukaan, joka tapahtuu, jos et auta minua! Kun on viimeinen kerta, kun seksia? Etko halua minua? En leikkia kanssasi, olen itse luoksesi. Miksi luopua onnea, kun se on jo heidan kasissaan.

ti 1.loka 2013 klo 9.43

Re: Vs: moi

SCAN70284 - êîïèÿ

Huomenta! Mutta minulle se ei ole hyvaa huomenta! Tanaan nukuin huonosti metalli penkilla lentokentalla. Olen ajatellut sinua. Jo pitkaan en voinut nukkua ja tossing ja kaantamalla koko yon. Olen ajatellut sinua. Ja noin kaytostasi. Paahani, se oli enemman kuin tuhat ajatuksia siita, miksi jatit minut roskiin kuin turhaa puuhaa. Ymmartaa yksi asia, etta olen oikea henkilo. Ja olen itse taalla lentokentalla Moskovassa. Haluan tavata sinut 3 lokakuuta. Odotan paiva, tunti, minuutti, kun voin tavata henkilokohtaisesti. Ymmarra, etta olen yksin taalla Moskovassa. Ja minulla ei ole ylimaaraista 290 euroa. En voi menna kotiin, koska en halua nahda sinua. Voisitteko auttaa minua tanaan niin pian kuin mahdollista.

Se lahettaa minulle rahaa, voit kayttaa MoneyGram tai westernunion!

Sinun taytyy lahettaa rahaa 290 euroa minua etu-ja sukunimi. seuraavasti: Elena Tikhonova

ENERGOPROMBANK Verkhnyaya, 34, stroenie 1 Moscow, 125040 VENAJA

Minulla ei ole vaihtoehtoja. Voin kysya vain auttaa sinua. Lahettakaa minulle rahaa tana aamuna. Odotan kirjeen tietoja lahettaminen rahaa tana aamuna. Voitko kiirehtia

todisteena hanen rehellisesti ja vilpittomasti, mina lahetan teille kopion lippu.

ti 1.loka 2013 klo 11.16

Re: Vs: moi

Rakkaani, henget uppoaa hitaasti alas! Aamulla olin iloinen ja taynna energiaa! Olen haaveillut tavata ja etta elamani oli muuttumassa. Ja nyt rikot kaikki unelmani. Se on niin julma teista. Halusin olla kanssasi rakas! Menetin vanhempansa, menetin tyoni, kaikki ystavani kaantyi pois! Ja nyt kaanna selkaasi minulle. Miksi kohtalo niin julma minulle? Miksi ansaitsevat kaiken taman kurjuuden? Nyt olen epatoivoinen, ajattelin, etta olisin tullut sinun ja aloittaa uuden elaman puhtaalta poydalta! En pettaa sinua paahan. Olen aina kerro koko totuutta!

Rikot sydameni, sina vain tappaa minua sanasi. Olen alkanut ajatella itsemurhaa. Asuin sinusta unta ja nyt unelmani koskaan totta. On elama on menossa alas, minulle ei ole mitaan jarkea nyt elamassani, kaikki on huono. Kun kaantyneet minusta pois, en koskaan voi luottaa miehia.

Mina itken nyt paljon, miksi jatit minut? Miksi olet niin julma minulle. Miksi et usko minua. En voi kirjoittaa, koska Kyyneleet tayttivat silmani!

ti 1.loka 2013 klo 14.32

Re: Vs: moi

Hei, olen juuri lukenut kirjeen. En usko sita . Luin kerran . Luulin ensin , etta en ymmarra sinua tai jotain sekaisin .

Olen jarkyttynyt . En voi uskoa silmiani . Oletko hullu ? Mikapetos ? Mina kun et huijaa ! Olenrehellinen tytto !

Mita haluat jattaa minut vieraassa kaupungissa ? Olen taalla yksin ja en tieda ketaan . Minulla ei ole ystavia taalla . Olin kielletty lahtealentokentalle . Otin lahes kaikkiasiakirjat . Vietanyonlentokentalla . Oletko koskaan nukkunutlentokentalla ? Olen aivan uupunut ! En voi menna kotiin ! Ymmarratko mita olen jumissa juuri nyt Venajalla .

VihaanVenajan , koska johtuen Venajan byrokratia , olen jumissa puoli tapa sinua ! Olen epatoivoinen . Otin kaikki rahat . Minulle jai 15eyro elintarvikkeiden . Minun taytyy asua taalla torstaihin asti . Minulla onvoimassa oleva lippu sinulle .

Pyydan teita uskomaan minua, mina obsalyutno rehellinen ja minulla ei ole mitaan yhteyttahuijari !

Siksi haluan liittaa elamani kanssasi , henkiloa Suomessa ! Pyydan teita pudottaa epailyksia, olen taysin rehellinen , ja luottaa sinuun . Olen jopa lahettanyt sinullematkalipun kopiolla . Toivon, etta tama onhyva osoitus minun rehellisyytta .

Ala jata minua vieraassa kaupungissa . Olen alkanut paniikkiin . Koska oletainoa, johon voin luottaa . Itken . Istun taallalentokentalla . Sanoit odottivat minua ja haluavat olla kanssani! Miksi olet peloissaan , ja kaantyi takaisin minulle tuolloin vaikeuksia ? En halua ottaa rahaa sinulta , minulla oli oma saastoja . Mutta kavi niin, etta kaikki tulli- visiiri . Minun pitaisi paremmin oppialakien kansainvalisilla lennoilla . Mutta mita tapahtui takaisin ei tule takaisin ! Olen yksin , en tieda mita tehda . Minulla ei ole rahaapaluulipun ! Rukoilen sinua . En huijaa sinua ! En pelaa peleja kanssasi . Kaikki voi paattya hyvin huonosti minulle, jos et auta minua nyt .

Luulen et vielakaan ymmarrakauhutilanteen . Ja riittaa sanoa , en pettaa sinua . Lupaan palauttaa rahat sinulle, kun saat palkkaa ensi kuussa ! Mene nytWestern Union ja lahettaarahaa 290euro ! Tapaamme sinua torstaina ja muistetaannauraa , etta typera tarina .

ke 2.loka 2013 klo 11.33

Re: Vs: moi

Unohdin kertoa . tanaan,  yona oli ihana nukkua . Hieman tuhma , mutta haluan kertoa teille, etta . Ok ? Tunsinkiva rentoutumista kokokehon . Join puoli lasia konjakkia ja sain vahan hiprakassa . Olimmepimeassa huoneessa ja kynttiloita . Olimme yksin huoneeseen . Omat hiukset on loysa jahiukset roikkuu minun hartiat ja heijastuu paistaa kynttiloita . Sinun makasisangyssa ja katsoi minua . Voisin lukeakaipaus silmissa . Silmiisi syttyi tulipalo rakkauden . Tulen luoksenne ja istuasangyn reunalle . Katesi liukuu alas kateni , ja sitten koskettaa hiuksiani . Seuraava laitat kasivartensa kaulaani ja veda itseasi kohti . Meidan huulet kosketti . Meilla yhdistyvatkuuma suudelma . Kehoni vapisee jannityksesta . Olen sylissasi . Koskaan kokenut tallaista iloa . Sydameni lyo kuinAfrikkalainen rumpu . Nappasinkaulus paidan , ja revin paidan paloiksi eri suuntiin . Vaatteet pudota lattialle . Syleilen sinua . Suudella kasvojani ja vahva syliinsa ruumiini . Voit ampua minua takkinsa . Olen usein hengittaa jannitysta . Seuraava Minua havettaa kirjoittaa …. Puhun lyhyesti nyt .

Tunnen sinutvahva mies , ja mina olen vainpieni kissanpentu valmiina kaikkeen . Herasin ja kaikki oli marka . Teimme rakkaudenunelma . Se oli hyvin todellinen . Toivottavasti et ajattele pahasti minua nyt . Minua havettaa , etta mina kirjoitan tata . Ehka se ei ole mitaan havettavaa . Se on saali , jotta voisin kirjoittaa siita hieman , mutta minun taytyy tehda se . Tanaan pidin ajatella , etta unelma . Taidan rakastunut sinuun . Minulla on hyvin vahvoja tunteita sinua . Haluan tehda kaiken , ettaunelma on tulluttodellisuutta . Haluan tavata sinut , hyvin paljon . Sina olet ainutlaatuinen . Voisit sytyttaarakkaus sydamessani . Kiitos. Rakastan sinua . Olen varma siita nyt .

ke 2.loka 2013 klo 13.49

Re: Vs: moi

SCANi

Luin kirjeen ja eivat ymmarra, miksi et ole viela lahettanytrahaa . Sanoin Toistan ties kuinka monennen kerran . En pettaa sinua olenrehellinen tytto . Minulla ei oleroisto tai mitaan yhteista . Tarpeeksi huijata minua . En ole perustanutvitsi . kaikki hyvin vakavasti . Olin Moskovassa ja lentoni on tarkoitus kasitella torstaina ! meilla on todellinen mahdollisuus tavata . Minun taytyy maksaa 290euro ! Minulla ei ollut tarpeeksi rahaa . Pyydan teita lainata rahaa . Palaan ne sinulleensi kuussa . En voi jattaa Venajaamaksettu kuitti! Toisin sanoen , en voi menna Suomessa ja en voi menna kotiin ! Ymmarratko taman ?

Ja jos et auta minua nyt , pelkaan edes kuvitella , mita tapahtuu seuraavaksi ! kirjoita kantani . Pyydan teita uskomaan minua . En oleroisto , eika silloin en ollut . miten voisit edes ajatella tallaista asiaa ! Olen hyvin pettynyt sinuun , mutta sinulla on vielamahdollisuus korjata se . Mene valittomasti moneygramm ja lahettaarahaa taalla Moskovassa ! Tarpeeksi pysahtyminen . Et ymmarra, etta joka tunti Venajalla voi lyhyeen elamaani . Etsijopatippa myotatuntoa ! En pettaa sinua ! Uskokaa minua , olemme onnellisia . sina olet minun viimeinen mahdollisuus . Minulla ei ole sukulaisia ??taalla Moskovassa , en , jotka eivat , olenorpo ! Tiedat sen. Minulla on yksi maahan ja jos et auta minua nyt , joka ei valita . Olen haaveillut sinusta ja meidan ensimmainen yo yhdessa . kun hyvailla minua huulet ja kadet . Kuvittelin kuinka kehoni vapisee jannityksesta , kun kosketat minua . Kuten me suudella kehomme yhdistaa yhdella kertaa . tuntuu et hyvaksy tata ja unelmamme eivat ole todellisuutta . Miksi koska joku meidan taytyy karsia ? Olemies, olla vakavia ja sinun ei pitaisi ajatella , etta kaikki ymparilla roistoja ! Olenrehellinen ja kunnollinen tytto . aikaa sinun taytyy ymmartaa se ja oppia luottamaan minuun !

Mina lahetan teille kopion minun viisumi ! Pankki kertoi, ettalantisen sotilasliiton jarjestelma ei toimi . Siksi , laheta rahaa kautta MoneyGramin / Laheta minulle 290eur nyt ja tulen huomenna . Voit lahettaa rahaa verkossa www . MONEYGRAM.COM

Elena Tikhonova ENERGOPROMBANK Verkhnyaya , 34 , stroenie 1 Moskva, 125040 RUSIJA

To 3.loka 2013 klo 12.39

Re: Vs: moi

PASS SCAN (2)

Nyt voit pudotatuoli !

Haluan olla kanssasi . Sinulle , olen viettanyt voimani ja hermoja . Rakastan sinua , rakkauteni sinua auttaa minua elamaan ja taistella niiden epaonnistumisia . Tiedan, ja tuntuu, etta se on pian ohi . Ja kaikkiongelmat ovat takanapain . Minulla on hyvin vahan energiaa jatkaa taistelua . Lopulta voimme. Ja Edistvennoe mahdollisuus korjata se , tanaan on 3 lokakuu lahettaa minulle 110 euroa. Huomaa, etta tama onviimeinen mahdollisuus . Jos et voi auttaa tanaan . Sitten joudun luopumaan lippuni roskiin . Minulla onvoimassa oleva viisumi Suomessa . Lahetankopionpassista kirjaimella ! Naina paivina , sina ja mina , se riittaa tuntemaan toisensa . Koska olen innolla kun naen sinut . Odotan kun voin suudella sinua .

Myin kaikki minun kulta korut ja puhelin nyt minun taytyy vain 110eur ! Tanaan voimme olla yhdessa , jos lahetatrahaa .

Oletteko edelleen sita mielta , etta et usko tai luulet voi menna Suomessa . Tiedan, mita mielta olet siita . Joten tanaan , olen lahettanytkopionpassista . Sinun pitaisi nahda, mita voin tulla teille tanaan . Koska minun viisumi on aina auki ja tulen teille .

Minulle kerrottiin, etta siella oliinternal server error , Western Union , ja kaikki toiminnot on estetty . Minulle kerrottiin, etta En heti otti yhteytta rakkaani . Western Union ei ole menossa toihinmuutaman paivan .

Sanoinjohtajapankki . Enta rahaa depends tavata ! Han armahti minua ja tarjoutui auttamaan .

Han voi saada rahaa minulta ,sisainen kanava . Ainoa ongelma on ,nimi voidaan muuttaa . Sinun taytyy lahettaa rahaamanagerin nimi pankin , joka on tiedot :

Aleksandra Konovalova  ENERGOPROMBANK Verkhnyaya , 34 , Stroenie 1 Moscow , 125040

Venaja

Muuten en voi saadarahaa , he tulevat sinulle ! Anteeksi tuo sinulle nekotoroye ongelma , mutta se on talla hetkella ainoa tie ulostilanteesta . Nahdaan huomenna lentoni , ja haluan sinun kiirehtia . Rakastan sinua ja haluan olla kanssasi !

” Selitan myohemmin, ja sillaaikaa ! Haluaisin tietaa, kun lahetatrahaa ! Olet myos mahdollisuus hyodyntaarahansiirto jarjestelma MoneyGramm !

Auttakaa minua ………. Tama onviimeinen kerta , vannon ……..

ELENA

to 3.loka 2013 klo 16.42

Re: Vs: moi

Miksi olet niin julma minulle ! En kaikkia , jotka tulevat sinulle! Vietinpaljon vaivaa , aikaa ja rahaa , jotka tulevat lahelle sinua ja tehda sinut onnelliseksi . En halua rikoit sydameni , olen oppinut uskoa ja luottaa teihin . Tiedatko mita en todellakaan voi tulla luoksesi . Haluan sinut heitti omat epailykseni , koska rakastan sinua ja olen varma, etta me yhteyden . Pyydan teita kuuntelemaan sydamesi . Olen varma, etta haluat olla minun kanssani , niin kuin mina olen sinun kanssasi rakkaani ! Miksi menettaa mahdollisuuden laittaa sydamemme . elama antaa meillemahdollisuuden tavata , en halua missata sita . Tapasimme sinuainternet ja uskon, etta se ei ole vain . Etsinmiesta , ja taalla tapasin sinut , pyydan , ala riko unelmani . Luuletko, etta olen naiivi tytto , ehka niin , mutta en silti usko rakkauteen . Silmani ovat nyt virtaa kyyneleet , koska minusta tuntuu olet kaukana minusta.

. Jos olet niin huolissasi rahaa , lupaan antaa sinulle takaisin kaiken mita lainata . Olenrehellinen ja kunnollinen tytto ! Toivon edelleen, etta teetteoikean paatoksen ja ala anna periksionnea ! En voi kirjoittaa, koska minun Kyyneleet tayttivat silmani …

pe 4.loka 2013 klo 10.26

Re: Vs: moi

Rakas , tuntuu et taysin ymmarra tilannetta . Olen nytinternet-kahvila istua kyyneleet silmissaan ja kirjoittaa teille taman kirjeen . En tieda miten muuten vaikuttaa sinuun . En ymmarra miksi olet sita mielta , etta haluan huijata sinua ? Teen, kun elaman tai joku ole petetty . Ja en aio valehdella sinulle tai tehda jotain muuta ei ole laillista . Olen puhdas edessasi kuinpaperille . Kuinka et voi ymmartaa, etta . Kun minulla oli tilaisuus , otinrahaa lainaksi . Muttaenemman minulla ei ole tata mahdollisuutta . Tein kaiken , etta oli minun voimani ! Olen tehnyt jo puoli tapa sinua . Ja nyt kaantyneet minusta pois . Etteko hapea ? Jatit minutkoyha , yksinainen nainen pulassa . En usko , etta minulla on lisakustannuksia . Olen25 – kertainen toistaa , etta en ole mista saarahaa . Pyydan teita auttamaan minua sydameni Kuuntele sita . Olen menettanyt tyoni , minulla ei ole perhetta, ajattelin olla onnellinen kanssasi Sloveniassa ! Voimme olla yhdessa pian ! Olemme valmistautuneet tahan kokoukseen , ja minulla ei ole oikeutta kaantya takaisin !

Minulla ei ole mitaan halua palata . Ala peta minua . En koskaan peta sinua . olisitvastaavassa tilanteessa , olisin auttaa sinua ! Sinulla on viela aikaa tanaan lahettaarahaa ! Lupaan palata sinulle kaikki kokouksessa ! En viettaarahaa , olen vain osoittaa , etta minulla onrahaa! Mina lahetan teille kopion minun passi ja viisumi lippu! Mita enemman todisteita tarvitset?   Siirsin lennon huomenna samaan aikaan !

Rakastan sinua hyvin paljon ja haluan olla kanssasi , mina odotan sinua lukeakirjeen , jos et ymmarra jotain , kysy . 1000000 suudella

pe 4.loka 2013 klo 11.38

Re: Vs: moi

Rakas! Ymmarra minua oikein, en mista saa rahaa Venajalla. Jos minulla oli mahdollisuus saada rahaa kotona, en pyyda sinulta apua! Minun taytyy kysya sinulta apua! Ole hyva nyt menna Western Union! En todellakaan halua huijata minua 110e! Tarvitsen viela saada sairausvakuutuksen! Taytyy olla! Ymmarrat, etta en huijaa sinua! Nyt laheta minulle rahaa ja mina tulen huomenna, kuten on luvattu! Meilla on viela aikaa huomiseen. Pyydan teita ei tuhlata aikaa. Jos sinulla ei ole rahaa, yrittaa lainata ystavia! Palaan teille kaikille. Et meneta sita. Pyydan teita uskomaan minua. En ole yksi niista tytoista, jotka pyytavat rahaa saadakseen. Mina tulen teille Suomessa. Miksi et usko minua?

. Teen kaiken olla kanssasi huomenna. Pyydan teilta hieman apua! Minusta se ei ole iso summa sinulle. Olen varma, etta tapaamme. Annan sinulle 100 taata, etta minun tulee sinulle, jos autat minua nyt lahettaa 110euro! Odotan sinua paattavaisia toimia. Ala riko sydantani. Olen jo kokenut tarpeeksi surua tassa elamassa.

pe 4.loka 2013 klo 16.43

Re: Vs: moi

Olen jarkyttynyt . Minusta nayttaa silta , etta luulet minun leikkia . Ihan totta . Olen taysin vakavasti kanssasi .

Haluan olla kanssasi , rakas . Mutta et pida ei vastaa minun sahkopostit . Haluan kertoa teille, etta en oleroisto . Luulen et luota minuun . Olen hyvin surullinen siita. Olen valmis tulemaan luoksesivieraassa maassa , tehda kaiken olevan lahempana sinua . Ja et halua tehdapieni osatyota . Tule yhdessa ratkaisemaan ongelmamme . Pyydan teita ei olla ujo ja lahettaa rahaa . Kaikkitiedot olen jo antanut . Lakkaa ajattelemasta , etta olenpetos . En tieda , jos olet olluthuonoja kokemuksia menneisyydessa . Mutta se ei tarkoita, etta kaikki mita he haluavat pettaa sinua !

Olen aina kertoatotuus , ja joka ei piilota . Olen aina kirjoitin teillekoko totuus . Sanointarina elamasta . Kerron teille viela enemman kuin tyttoystavani , koska mina luotin sinuun . Miksi et luota minuun . Kehotan teita hylkaamaan kaikki epailykset minusta .

Olin yksin ja mina , joka ei valita . Olen vain pyrkinyt itse . Mutta olen vasynyt yksin taistelemaan henkensa edesta . Kaikki rulla alamakeen kuiluun . Koko elamani on rulla alas . En ole jattanyt tai ketaan, mutta sina . Pyydan, ettette kaantya minusta pois . Uskokaa minua , tana viikonloppuna me olla yhdessa . Elama muuttunut parempaan ! Ala pelkaa minua , en pure . Minulla ei ole ketaan , joka voisi auttaa minua .

Haluan saastaa yksinaisyytta. Mielestani olet hyvin yksinainen . Olen varma, etta olet vasynyt olemaan yksin . Olen kuitenkin vasynyt olemaan yksin . Autetaan toisiamme ! Itsesi , voit istua tuolilla ja saada kyllastynyt television katselun . Tai olla minun kanssani ja nauttia intohimo yhdessa . Etko nae , etta olen karsimysta ! Tarpeeksi pelkoa ja tekosyita . Annan sinulle anteeksi , kohtalo on antanut meillemahdollisuuden olla yhdessa ja se nayttaa typeralta tata tilaisuutta loytaa rakkauden ! Nyt menna pankkiin ja lahettaa rahaa Venajalle . Odotan hyvia uutisia tanaan . Ja muistakaa , kun en huijaa sinua , koska haluan liittya sinua elamaani ja kohtalo .

Tämä oli viimeisin sähköposti, jonka olen häneltä saanut. Lisätietoja löytyy mm. http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=58211